@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Tuesday, 8 October 2013

CarotoMax

CarotoMax  

Terdiri daripada Enam Karotenoid Terbaik :

 
CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:
•    Memelihara kesihatan yang baik. *
•    Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan
      pertumbuhan tisu. *
•    Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput
      lendir. *
Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 


>>> English Version

Six of the Most Beneficial Carotenoids :

CAROTOMAX is a rare blend of alpha-carotene, astaxanthin, beta-carotene, lutein, lycopene, and zeaxanthin delivering a broad spectrum of carotenoids. You can’t get this level of potency and purity from foods alone.

CAROTOMAX provides the natural carotenoids derived from fruits of oil palm tree and alga dunaliellasalina.

•    Maintenance of good health. *
•    Helps to maintain growth, vision and tissue development.*
•    Aids in maintaining the health of the skin and mucous
      membrane. *

No artificial flavours, sweeteners, colours, or preservatives added.
 
* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

Kredit to Shaklee Malaysia

========================================================================
Untuk keterangan lebih detail atau harga yang berbaloi2 boleh hubungi saya :-
Hasma : SID 947922
Call/SMS/WhatsApp : 012-9037356
COD area : Sg.Besi, Bandar Tasik Selatan, Pandan Indah atau kawasan yg sewaktu dengannye :)
iniblogrhasma@blogspot.com
=================================================================================

#TESTIMONI VIVIX

===============
TESTIMONI VIVIX
===============
Nak share testimoni mak sy sendiri. Sebelum ni mmg dah lama dia mengidap diabetes (kencing manis) & memang dah lama jugak dia depend dgn ubat klinik setiap bulan. Masa blk raya puasa baru ni sy belikan sebotol vivix utk bagi mak sy cuba dan ALHAMDULILLAH selepas habis sebotol bacaan diabetes mak sy tu dh BERKURANG drpd 11 kpd 9. Itu pun dia mengambil masa sebulan lebih utk habiskan…pada awalnya mcm alasan2 taknak minum tapi 3 hari lepas mak sy call suruh beli lagi. “kakak beli lagi sebotol la kat mak yg mcm aritu, ni doctor ckp dh ok skit dr sblm ni pastu tolak la duit belanja utk mak sbb mahalkan”… sayu je dengar tp sebagai anak tersangat la gembira bila kesihatan mak kita dah bertambah baik & yg PASTI takkan kerana sebotol vivix tu nak berkira plak kan. Apa la sangat harga sebotol vivix kalau nak dibandingkan dengan kesihatan IBU BAPA kita. #Alhamdulillah #ThankYouAllah

Hasma [SID 947922]
012-9037356

Wednesday, 2 October 2013

PROMOTION OCT 2013 ~ COLLAGEN POWDER

OCTOBER is comingggggggggg .... 
PROMOTION is cominggggggggggggg ... 
Collagen Powder is coming ......


==============================================
Collagen Powder
==============================================
Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

==============================================
Kebaikan/Manfaat : 
==============================================
Nak hilangkan jeragat?
Mahu awet muda?
Nak hilangkan kedut di muka ?
Nak kulit lembab dan tegang ?

Nak cerahkan kulit?
Nak suburkan rambut?
Mahu kecilkan liang pori di muka?
Nak kurangkan sakit sendi?
Kurangkan keletihan?

Dan banyak lagi manfaat lain, shaklee collagen powder la jawabnya...


Antara manfaat shaklee collagen powder ni ialah:

- meningkatkan kelembapan kulit
- mengurangkan kekasaran dan kekeringan kulit
- meningkatkan kelembutan & kelicinan kulit
- meningkatkan keanjalan, ketegangan dan elastisiti kulit
- meningkatkan ketebalan rambut
- menambah keserian , tona & warna kulit
- mengurangkan garis-garis halus dan kedutan
- menyokong kesihatan sendi dan tulang

Ujian klinikal juga membuktikan bahawa kesan ketara boleh dirasai setelah 8 minggu penggunaannya....
Collagen ini juga boleh dibuat masker ye....hehe
[credit to blog my "mummy" Wardah ]


So, anda-anda semua bolehlah dapatkan segera collagen powder dengan harga yang sangat murah..harga promosi..harga runtuh...dah semuanya pasti sangat berbaloi-baloi. Jangan lepaskan peluang sekali setahun untuk harga promosi collagen powder ni..penjimatan berganda BUY 6 FREE 1 !!!, boleh kongsi beli dengan kawan2 ataupun boleh jugak untuk dapatkan harga murah..harga promosi ni walaupun hanya membeli 1@2@3.... sahaja

Retail Price RM298 WM / RM312 EM
If kawan2 nak dapatkan harga promo cepat2 contact sy yer =]

========================================================================
Untuk keterangan lebih detail atau harga yang berbaloi2 boleh hubungi saya :-
Hasma : SID 947922
Call/SMS/WhatsApp : 012-9037356
COD area : Sg.Besi, Bandar Tasik Selatan, Pandan Indah atau kawasan yg sewaktu dengannye :)
iniblogrhasma@blogspot.com
=================================================================================